مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-02سياسي

باید کنگره ملی شهدای کرمانشاه را دست پُر برگزار کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان دستمان پر باشد، گفت: باید در پی جمع آوری اطلاعات دقیق از شهدا بوده تا بتوانیم کنگره ملی شهدای استان را غنی و تاثیرگذار برگزار کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان دستمان پر باشد، گفت: باید در پی جمع آوری اطلاعات دقیق از شهدا بوده تا بتوانیم کنگره ملی شهدای استان را غنی و تاثیرگذار برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز (یازدهم آذر) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدارک برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال آتی، اظهار کرد: در برگزاری این کنگره خیلی تاخیر شده و حق حدود 10 هزار شهید استان این بوده که زودتر از اینها این کنگره برگزار می شد.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان دستمان پر باشد، گفت: باید در پی جمع آوری اطلاعات دقیق از شهدا بوده و این اطلاعات را از کف میدان و خانواده ها و نزدیکان و دوستان و هم محله ای های شهدا جمع آوری کنیم تا بتوانیم کنگره ملی شهدای استان را غنی و تاثیرگذار برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کنگره ملی شهدای کرمانشاه را دست پُر برگزار کنیم

باید کنگره ملی شهدای کرمانشاه را دست پُر برگزار کنیم