مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-10اجتماعي

آغاز روند سنجش سلامت 110 هزار نوآموز در خوزستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت نوآموزان از ضرورت نوبت گیری والدین برای سنجش سلامت نوآموزان تا قبل از بهمن ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت نوآموزان از ضرورت نوبت گیری والدین برای سنجش سلامت نوآموزان تا قبل از بهمن ماه امسال خبر داد.

سیده فرانک موسوی در جلسه ستاد سنجش سلامت نوآموزان که امروز (19 آذرماه) در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز برنامه ملی سنجش و اهمیت انجام غربالگری های نوآموزان بدو ورود به دبستان، والدینی که دارای نوآموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی 1402 هستند باید از طریق سامانه my.

medu.

ir و یا از پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت با پرداخت مبلغ 60 هزار تومان اقدام به نوبت گیری اینترنتی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه نوبت گیری تنها مخصوص نوآموزانی است که تاریخ تولد آنان از 2 مهرماه 96 تا اول مهرماه 97 است، خاطرنشان کرد: فرآیند نوبت گیری تنها باید توسط والدین انجام شود.

پس از پایان مراحل نوبت گیری، والدین باید هنگام مراجعه به مرکز سنجش مدارکی از قبیل پرینت نوبت نوآموز و شناسنامه خود و نوآموز را به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند سنجش سلامت 110 هزار نوآموز در خوزستان

آغاز روند سنجش سلامت 110 هزار نوآموز در خوزستان