مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-21اقتصادي

خانه های امید معلولان، ناامید می شود؟


مادر دو بیمار طیف اتیسم می گوید، همسرم از کار افتاده و هیچ گونه فعالیتی ندارد و توان پرداخت هزینه های نگهداری فرزندان اتیسم را نداریم حالا با تعطیلی مرکز بهار از چند جهت آسیب دیدیم.

- گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس: مراکز روزانه توانبخشی ویژه معلولان یکی پس از دیگری در آستانه تعطیلی یا کاهش خدمات به مددجویان قرار دارند؛ مسئولان سازمان بهزیستی می گویند این مراکز به منظور ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف این سازمان به بخش خصوصی واگذار می شوند اما خانواده های مددجویان روایت دیگری دارند.

یکی از کاربران فارس من نیز با راه اندازی پویشی(اینجا  ) می گوید با توجه به این که واگذاری های قبلی سازمان موفقیتی به همراه نداشته و بخش خصوصی به دنبال منافع مالی خود است و در صورت عدم دستیابی به منافع خود در میانه راه از دادن خدمات باز می ایستد، تکلیف این شهروندان که آسیب دیده جامعه هم هستند، چه می شود؟ توقف در ایستگاه خدمات به معلولان مهرماه امسال بود که مرکز امور نابینایان خزانه به بخش خصوصی واگذار شد، خانواده ها در واکنش به این اقدام سازمان بهزیستی دست به تجمع زدند و خواستار عدم تخلیه و واگذاری این مرکز دولتی به بخش خصوصی شدند اما معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران می گوید مرکز توانبخشی خزانه تعطیل نشده بلکه خدمات در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های امید معلولان، ناامید می شود؟

خانه های امید معلولان، ناامید می شود؟