مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 05:052023-11-22سياسي

خدمت بی منت رمز موفقیت بسیج است


فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان گفت: بسیجیان با نیت خالص و در راستای رضای خداوند به ارائه خدمات می پردازند و این رمز موفقیت بسیج در جامعه است.

- سردار محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بسیجیان با نیت خالص و در راستای رضای خداوند به ارائه خدمات می پردازند و این رمز موفقیت بسیج در جامعه است.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، ادامه داد: این شجره طیبه الهی توانسته است در برهه های گوناگون انقلاب کارآمدی خود را به اثبات برساند.

وی با بیان اینکه امروز تنها تشکیلاتی که می تواند انقلاب اسلامی را از بحران ها و فتنه های گوناگون به سلامت عبور دهد، مردم هستند، خاطرنشان کرد: بسیج، تشکیلات مردمی در خدمت انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری از این جهت فرموده اند که بسیج لشکر انقلاب است.

سردار عباسی تأکید کرد: این که می بینید بسیج و سپاه امروز مورد دشمنی های، دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است به خاطر اهمیت این نهاد انقلابی است.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان گفت: این سپاه است که پای تحقق بسیج و مأموریت بسیج ایستاده است, بسیج را نمی شود از سپاه گرفت و سپاه تولد یافته بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت رمز موفقیت بسیج است

خدمت بی منت رمز موفقیت بسیج است