مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-05اجتماعي

گشت ویژه کنترل خودروهای دودزا در شهر اصفهان به راه افتاد


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه اندازی گشت های ویژه کنترل خودروهای دودزا و دارای نقص فنی هم زمان با افزایش آلودگی هوای شهر اصفهان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: تیم های ویژه کنترل خودروها و موتورسیکلت های دودزا و دارای نقص به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر اصفهان به گشت زنی می پردازند و با استفاده از دستگاه هوشمندی که در اختیار دارند میزان آلایندگی خودروها را مورد سنجش قرار می دهند.

وی عنوان کرد: این تیم ها از تردد خودروهای دودزا و دارای نقص فنی در سطح شهر جلوگیری و در صورت مشاهده پلاک آنها فک و پلاک تعمیری بر روی آنها نصب می شود که باید در کمترین زمان به یکی از مراکز و تعمیرگاه های مجاز مراجعه و نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام و سپس برای دریافت پلاک اصلی خود به پلیس راهور مراجعه کنند.

زارع همچنین در خصوص طرح زوج و فرد از درب منزل هم گفت: این طرح از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 اجرا می شود و تمامی خودروهایی غیرمجازی که در این ساعات تردد کنند هم توسط دوربین ها و هم توسط مأموران پلیس راهور که در سطح شهر مستقر هستند مورد اعمال قانون قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ویژه کنترل خودروهای دودزا در شهر اصفهان به راه افتاد

گشت ویژه کنترل خودروهای دودزا در شهر اصفهان به راه افتاد