مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-23بين الملل

نتانیاهو: بدون نابودی حماس امیدی برای صلح با کشورهای عربی نیست


نخست وزیر اسراییل در خلال دیدار با وزیر خارجه انگلیس تصریح کرد بدون نابودی حماس امیدی به برقراری صلح میان اسراییل و دولت های عربی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل امروز پنجشنبه گفته بدون نابودی جنبش حماس امیدی برای صلح میان تل آویو با کشورهای عربی وجود نخواهد داشت.

  جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (15 مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به طوفان الاقصی را آغاز کرد.

قبل از این عملیات، رژیم صهیونیستی مدعی شده بود آماده توافق سازش با عربستان سعودی است، اما حملات سنگین اسراییل علیه غزه که به شهادت بیش از 14500 نفر منجر شده خشم شدید کشورهای عربی را به همراه داشته است.

  طبق گزارش سی ان ان، نتانیاهو در جریان دیدار با دیوید کامرون ، وزیر امور خارجه انگلیس گفت: اگر ما این جنبش قاتل که آینده همه ما را تهدید می کند را از بین نبریم امیدی برای صلح میان اسراییل و فلسطینی ها و بین اسراییل و دولت های عربی وجود نخواهد داشت.

   نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش درباره توافق تبادل اسرا با جنبش مقاومت فلسطین، حماس که قرار است از صبح فردا جمعه آغاز شود اظهارنظر کرده و گفته که اجرای این تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: بدون نابودی حماس امیدی برای صلح با کشورهای عربی نیست

نتانیاهو: بدون نابودی حماس امیدی برای صلح با کشورهای عربی نیست