مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:172023-12-10سياسي

سیستان و بلوچستان میزبان 12 لاله گمنام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: شهدا گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سالها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشونی از آنها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند.

این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

وی گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدا باید پیوست فرهنگی و آفند رسانه ای نیز داشته باشد و حضور حداکثری اقشار و اقوام مختلف نیز در این مراسم، پیامد مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد داشت.

  سردار جعفری تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر دوازده شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله های فاطمی در تاریخ 20 آذرماه ساعت 7:30 صبح در فرودگاه زاهدان برگزار  و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منتقل گردد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت همزمان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان میزبان 12 لاله گمنام

سیستان و بلوچستان میزبان 12 لاله گمنام