مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-25ورزشي

شهرآورد حساس اردکانی ها در هفته هفتم/مردم اردکان پیروز این دیدار


ادامه هفتمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، فردا (یکشنبه پنجم آذر ماه) با هفت دیدار پیگیری می شود که شهرآورد اردکانی ها یکی از دیدارهای جذاب این هفته است.

- ایسنا/یزد ادامه هفتمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، فردا (یکشنبه پنجم آذر ماه) با هفت دیدار پیگیری می شود که شهرآورد اردکانی ها یکی از دیدارهای جذاب این هفته است.

در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم اردکانی ایفاسرام و چادرملو از ساعت 16 در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در ایفاسرام که سابقه بیشتری از چادرملو در لیگ برتر مردان دارد، در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

همچنین شاگردان کامبیز یعقوبی در چادرملو که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند با سه برد و 10 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.

فاتح سه امتیازی این مسابقه جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد، بنابر این دو تیم با تمامی امکانات مقابل هواداران خود به میدان می روند.

اما در این جدال علی الرغم رقم خوردن هر نتیجه ای پیروز میدان نه ایفاسرام است و نه چادرملود، بلکه پیان این دیدار با پیروزی مردم اردکان همراه است، چرا که این اولین رویداد ورزشی حساس در سطح ملی برای اردکانی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد حساس اردکانی ها در هفته هفتم/مردم اردکان پیروز این دیدار

شهرآورد حساس اردکانی ها در هفته هفتم/مردم اردکان پیروز این دیدار