مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-08سياسي

حمایت دانشجویان از جبهه مقاومت برخواسته از روحیه ضد استکباری آن هاست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به مناسب فرا رسیدن هفتادمین سالگرد روز دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این روز به تمامی دانشجویان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را امتداد خط استکباری دانست و لزوم .

- بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان به مناسبت روز دانشجو در نماز جمعه شهرستان علی آبادکتول قرائت شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به مناسب فرا رسیدن هفتادمین سالگرد روز دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این روز به تمامی دانشجویان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را امتداد خط استکباری دانست و لزوم حمایت دانشجویان از محور مقاومت را برخواسته از روحیه ضد استکباری دانشجو برشمرد.

این بیانیه توسط علی غضنفری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در مصلی امام رضا ع شهرستان علی آبادکتول قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم بزرگترین وابستگی ملت های مستضعف به ابر قدرت ها و مستکبرین، وابستگی فکری و درونی است که سایر وابستگی ها از آن سرچشمه می گیرد، شما استادان و فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه ها باید کوشش کنید و مغز ها را از این وابستگی فکری شستشو دهید؛ و با این خدمت بزرگ و ارزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشجویان از جبهه مقاومت برخواسته از روحیه ضد استکباری آن هاست

حمایت دانشجویان از جبهه مقاومت برخواسته از روحیه ضد استکباری آن هاست