مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-20اقتصادي

پذیرش 96 مقاله در کنفرانس ملی رویکردهای نوین صنعت ساخت و ساز کشور


دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور از پذیرش 96 مقاله از مجموع 105 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنفرنس در سه رشته عمران، - ایسنا/خوزستان دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور از پذیرش 96 مقاله از مجموع 105 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنفرنس در سه رشته عمران، معماری و شهرسازی خبر داد.

نوید سیاه پلو در نخستین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور که امروز (29 آذرماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن موضوع بسیار مهمی است که دولت سیزدهم این موضوع را در دستور کار دارد اما سعی کرده ایم بخشی از این جریان را مورد پژوهش قرار دهیم و در این راستا این کنفرانس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای تشکیل کمیته این کنفرانس از اساتید ارجمند و بزرگی استفاده کرده ایم که امروز برخی از آن ها به عنوان سخنران کلیدی در این کنفرانس حاضر شدند.

مجموعه سازمان ها، ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی نیز حمایت بسیار خوبی از برگزاری کنفرانس داشتند که از همه آن ها تقدیر می کنیم.

دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور گفت: دبیرخانه این کنفرانس در آذرماه سال 1401 به صورت رسمی کار خود را آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 96 مقاله در کنفرانس ملی رویکردهای نوین صنعت ساخت و ساز کشور

پذیرش 96 مقاله در کنفرانس ملی رویکردهای نوین صنعت ساخت و ساز کشور