مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-26سياسي

رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید درگیر تحلیل نقطه ای شود


معاون سیاسی سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: وظیفه رسانه تراز این است که کل مسیر انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهد و نباید درگیر تحلیل نقطه ای شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسماعیلی صبح امروز در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به ارزش فضای رسانه، گفت: آمار شهدای خبرنگار در غزه نشان می دهد که رسالت روشن گری و تبیین و انعکاس اخبار در کل دنیا به دور از تفکرات و عقاید یک وظیفه انسانی است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به ضرورت داشتن سواد رسانه ای، افزود: در تقسیم بندی جنگ های بشری چهار نوع جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و شناختی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ سخت هدف دشمن نابودی حریف است، عنوان کرد: در جنگ نیمه سخت  بروز و ظهور رسانه در فضایی غیر از فضای حقیقی است و هدف تضعیف طرف مقابل است.

اسماعیلی اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ نرم نادان کردن حریف است که با تسخیر باورها و ارزش ها و تصرف قلب و مغز یک ملت، خلاهای ذهنی مخاطب را در دست می گیرد و قدرت حلاجی ذهن را ازبین می برد.

وی با توجه به اینکه در جنگ شناختی دستگاه تفکری حریف مورد هدف قرار می گیرد، عنوان کرد: در جنگ شناختی دشمن با تغییر هنجارها، ارزش ها و باورها را جابجا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید درگیر تحلیل نقطه ای شود

رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید درگیر تحلیل نقطه ای شود