مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-07اقتصادي

بی توجهی صنایع سنگین و نفتی به ورزش هرمزگان


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: نقش صنایع بزرگ و بنگاههای اقتصادی کلان هرمزگان در ورزش کشور و استان راضی کننده نیست.

- ایسنا/هرمزگان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: نقش صنایع بزرگ و بنگاههای اقتصادی کلان هرمزگان در ورزش کشور و استان راضی کننده نیست.

روزبه زابلی پور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرداختن به مقوله ورزش از وظایف صنایع در قالب مسئولیت های اجتماعی است که بسیاری از صنایع بزرگ استان توجهی به آن ندارند.

وی ادامه داد: در این حوزه درسالیان اخیرفولاد هرمزگان و در سال جاری شرکت پالایش نفت بندرعباس در مسابقات استانی و لیگ های کشور توانسته آبروداری کنند و نام استان هرمزگان را بلندآوازه کنند.

متاسفانه دیگر شرکت های فولادی و نفتی همچون فولاد کاوه جنوب کیش، صبا فولاد خلیج فارس، نفت ستاره خلیج فارس و.

نه تنها به وظایف خود در حمایت از ورزش استان در قالب مسئولیت های اجتماعی هیچ توجهی ندارند؛ بلکه تصور می کنند اگرقدمی درحوزه آموزش و بهداشت ودرمان و محیط زیست برداشتند دیگر نیازی نیست به ورزش بپردازند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با انتقاد ازعملکرد ضعیف فولاد کاوه جنوب کیش درحوزه ورزش استان هرمزگان گفت: باید پرسید این شرکت فولادی در کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی صنایع سنگین و نفتی به ورزش هرمزگان

بی توجهی صنایع سنگین و نفتی به ورزش هرمزگان