مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-09اقتصادي

تا چند ماه بیمه بیکاری به افراد تعلق می گیرد؟


امروزه با توجه به شرایط اقتصادی سخت و گران شدن تمامی خدمات و محصولات در فروشگاه ها، بیکار شدن یکی از بدترین کابوس ها برای کارمندان و کارگران است.

-  اما سوال این جا است که امرار معاش کارگران و کارمندان در ایام بیکاری چگونه تامین می شود؟ اصلا فرد چگونه باید نیازهای خود و خانواده را بدون کار کردن برطرف کند؟ در پاسخ باید بگوییم که علت های بیکاری تمام افراد با هم یکسان نیستند.

قطعا شرایط بعد از بیکاری برای آن کارگری که با اختیار و اراده خود بیکار شده است، با شخصی که به اجبار و بدون میل تن به ترک کار و بیکاری داده است، متفاوت است.

در حالت کلی، بیمه تامین اجتماعی برای بیمه شدگان بیکار، طرح بیمه بیکاری را در نظر گرفته است؛ اما آیا بیمه بیکاری شامل تمامی بیمه شدگان بیکار در جامعه می شود؟ یا این که شرایط خاصی برای دریافت آن وجود دارد؟ برای آن که پاسخ سوالات خود را پیدا کنید و به دنبال راه مطمئن برای جبران ایام بیکاری خود باشید، بهتر است که ادامه این مطلب از کارمنتو را مطالعه کنید.

شرایط پرداخت بیمه بیکاری چگونه است؟ بر اساس ماده 2 قانون بیمه بیکاری، فردی که بدون میل و اراده خود، از کار برکنار و اخراج شده است، با عنوان بیکار شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا چند ماه بیمه بیکاری به افراد تعلق می گیرد؟

تا چند ماه بیمه بیکاری به افراد تعلق می گیرد؟