مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-29سياسي

آزادی 98 نفر از زندان های استان سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان و قضات این استان در بازدید شبانه از زندان های سمنان، زمینه آزادی 98 نفر زندانی را فراهم کردند.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان و قضات این استان در بازدید شبانه از زندان های سمنان، زمینه آزادی 98 نفر زندانی را فراهم کردند.

رییس کل دادگستری استان سمنان امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) اظهار کرد: شب گذشته همراه 135 نفر از مقامات قضایی این استان بازدید منسجم و یکپارچه ای از زندان های استان سمنان انجام شد.

محمدجعفر عبداللهی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با هدف ایجاد حرکت جدی در چرخه عدالت با رویکرد اجرای تحول و تعالی زندان و امور زندانیان، پس از حضور قضات در زندان ها 98 مددجو آزاد شدند.

وی گفت: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان و زندانی ها، نظارت بر جمعیت زندان ها، ملاقات با زندانی ها، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنهاست.

دستگاه قضایی استان سمنان در اجرای تکالیف آگاهانه گام برمی دارد و به دنبال ایجاد فرصتی مناسب برای زندانی است تا اگر طبق قانون خواسته ای دارد تصمیم های لازم از سوی قضات گرفته و در بهترین زمان ممکن اجرا شود.

او با بیان اینکه بازدید مسؤولان قضایی استان از زندان ها به صورت کیفی و کارساز انجام شد و جنبه نمایشی نداشت، ادامه داد: همکاران ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 98 نفر از زندان های استان سمنان

آزادی 98 نفر از زندان های استان سمنان