مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-13بين الملل

تظاهرات حمایت از فلسطین در پایتخت های انگلیس و ایرلند


صدها تن از معترضان طرفدار فلسطین در شهرهای لندن و دوبلین تظاهراتی را علیه حمایت های آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

- صدها تن از معترضان طرفدار فلسطین در شهرهای لندن و دوبلین تظاهراتی را علیه حمایت های آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدها تن از معترضان حامی فلسطین روز سه شنبه در برابر محل برگزاری یک مراسم برگزار شده از سوی حزب کارگر انگلیس در محله وستمینستر شهر لندن تظاهرات کرده تا به مواضع این حزب در قبال جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه اعتراض کنند.

به نوشته پایگاه نشریه استاندارد ، این تظاهرات از سوی سازمان اقدام فلسطین لندن در برابر هتل پارک پلازا در محله وستمینستر در اعتراض به خودداری رهبران حزب کارگر از حمایت از آتش بس کامل در غزه برگزار شد.

تظاهرکنندگان مهمانانی که به محل برگزاری مراسم شام برگزارشده از سوی حزب کارگر انگلیس وارد می شدند را هدف شعارهای خود قرار دادند.

حزب کارگر انگیس در هفته های گذشته از بابت درخواست برای حمایت از آتش بس کامل برای جنگ رژیم صهیونیستی و حماس دچار دودستگی بوده و این در حالی است که آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 18000 فراتر رفته و وضعیت انسانی در این باریکه طبق اعلام آژانس های امدادرسان فاجعه بار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات حمایت از فلسطین در پایتخت های انگلیس و ایرلند

تظاهرات حمایت از فلسطین در پایتخت های انگلیس و ایرلند