مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-19فناوري

اینترنت ماهواره ای به صورت قانونی وارد کشور می شود


همزمان با اختتامیه کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی در شهر دوبی، بر اساس قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقدمات فعالیت قانونی ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در کشور فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از ماه ها مذاکره با اپراتور خدمات اینترنت ماهواره ای یاه کلیک (YahClick) وابسته به شرکت یاه ست (YahSAT)، این شرکت جمعه 24 آذر در جلسه ای رسما قواعد سرزمینی (لندینگ رایت) مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور را پذیرفت.

در جلسه مذکور که در محل سرکنسولگری ایران در شهر دوبی برگزار شد، با حضور قائم مقام وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرکنسول ایران، مشاور وزیر ارتباطات در امور بین الملل، معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری و تعدادی از مدیران ارشد سازمان، سند مربوط به پذیرش قواعد سرزمینی ایران در ارائه خدمات ماهواره ای توسط این شرکت امضا شد.

با امضای این سند توسط اپراتور یاه ست  و پس از طی مراحل اداری مربوطه،  پروانه فعالیت در ایران برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای به این شرکت اعطا خواهد شد.

  لازم به ذکر است سال گذشته عیسی زارع پور گفته بود طبق قوانین بین المللی هرکسی که بخواهد در قلمرو سرزمینی یک کشور سرویس ارائه کند،  باید لندینگ رایت یا قواعد آن کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ماهواره ای به صورت قانونی وارد کشور می شود

اینترنت ماهواره ای به صورت قانونی وارد کشور می شود