مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23سياسي

«شوتی هایی» که نسخه مرگ را در خراسان جنوبی می پیچند


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این خودروهای متخلف نه تنها جان و مال خویش را با سرعت بالایی که دارند به آتش می کشند بلکه شعله های ناشی از این زبانه های آتشی که به پا می کنند دامن دیگر کاربران جاده ای در خراسان جنوبی را نیز می گیرد.

آخرین آتش مرگباری هم که شوتی ها در خراسان جنوبی به پا کردند 29 آبان بود که به مرگ دو دانش آموز سربیشه ای در اثر برخورد با سوخت کش ها در محور نهبندان - سربیشه بر می گشت.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب بیرجند  29 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف دلخراش روز گذشته در محور سربیشه به نهبندان ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار کرد: علت تصادفات عدم اجرای قانون است.

وی با تاکید بر اینکه هر کجا به قانون عمل نکنیم شاهد چنین حوادث تلخی خواهیم بود، بیان کرد: خراسان جنوبی یک استان مرزی است و از این به جهت مسیر انتقال بخشی از سوخت قاچاق به افغانستان و پاکستان است.

پلاک مخدوش شوتی ها و راننده های بدون گواهینامه نسایی زهان با بیان اینکه سوخت کش ها و شوتی ها قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات نکرده و بیشتر آنان پلاک ها را مخدوش دارند، گفت: رانندگان برخی از شوتی ها حتی گواهینامه ندارند و از جاده های فرعی حرکت کرده و تصادفات دل خراشی را به بار می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شوتی هایی» که نسخه مرگ را در خراسان جنوبی می پیچند

«شوتی هایی» که نسخه مرگ را در خراسان جنوبی می پیچند