مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-13اقتصادي

عزم دولت بر سنددار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات است


معاون وزیر و رییس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه در قانون ثبت در سال 1310 به دولت تکلیف شده متر به متر اراضی و املاک مردم سنددار شود که نشده و اکنون شاهد یک آشفته بازار هستیم، - ایسنا/کرمان معاون وزیر و رییس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه در قانون ثبت در سال 1310 به دولت تکلیف شده متر به متر اراضی و املاک مردم سنددار شود که نشده و اکنون شاهد یک آشفته بازار هستیم، گفت: عزم دولت سیزدهم و دستگاه های متولی این است این پیشران توسعه را اجرا کند.

رضا افلاطونی امروز 22 آذرماه در قرارگاه صدور اسناد کشاورزی و حفظ کاربری در استانداری کرمان اظهار کرد: موضوع صدور اسناد کشاورزی و رفع تداخلات در راستای تفاهمنامه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور انجام می شود و مربوط به مدیریت زمین در استان هاست.

وی با اشاره به اهمیت امنیت سرمایه گذاری افزود: مهم ترین رکن این مسئله، امنیت در مالکیت و تثبیت مالکیت است که از دهه ها و سده قبل از این موضوع غفلت داشتیم.

افلاطونی بیان کرد: در قانون ثبت در سال 1310 به دولت تکلیف شده متر به متر اراضی و املاک مردم سنددار شود که نشده و اکنون آشفته بازاری را شاهد هستیم و ترک فعل از سال 1310 به این سمت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت بر سنددار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات است

عزم دولت بر سنددار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات است