مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-11اجتماعي

آغاز توزیع شیر در مدارس شهرستان طارم


معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: شیر رایگان در بین همه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان طارم توزیع خواهد شد که توزیع شیر شامل 85 مدرسه عادی و استثنایی می شود.

- ایسنا/زنجان معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: شیر رایگان در بین همه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان طارم توزیع خواهد شد که توزیع شیر شامل 85 مدرسه عادی و استثنایی می شود.

علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره توزیع شیر در مدارس شهرستان طارم، اظهار کرد: از امروز اولین سری شیر رایگان وارد شهرستان طارم خواهد شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده 38 وعده شیر در بین مدارس ابتدایی شهرستان تا قبل از عید نوروز به مدت هفته ای دو روز توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: با شروع توزیع شیر در بین مدارس ابتدایی 5168 دانش آموز شیر دریافت خواهند کرد که از این تعداد 2636 دانش آموز پسر و 2532 دانش آموز دختر هستند.

همچنین مدارس ابتدایی استثنایی نیز شامل 15 دانش آموز پسر و 9 دانش آموز دختر است.

اکبری به مشکلات موجود در بحث توزیع شیر خصوصا در مناطقی مثل شهرستان طارم که روستاهای کوه پایه ای و پراکنده با تعداد دانش آموز کم دارند و این کار را طولانی خواهد کرد، اشاره و افزود: در شهرستان طارم دو مدرسه وجود دارد که تنها یک دانش آموز دارند که این دو مدرسه نیز شیر دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیر در مدارس شهرستان طارم

آغاز توزیع شیر در مدارس شهرستان طارم