مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:312023-11-26سياسي

هدیه لبخند جهادگران بازاری همدان در نقاط محروم


اصناف و بازار همدان همواره در امور خیریه پیشگام و در بزنگاه های تاریخ تاجی بر تارک شهر بودند، گرچه ظهور انقلاب اسلامی و تولد شجره طیبه بسیج این اقدامات خیر را سازماندهی و رنگ و بوی بیشتری داد.

به وقت جنگ تحمیلی هم بازاریان از جمله ارکان پشتیبان رزمندگان بودند و برخی از بزرگان در مدیریت امور سپاه استان ورود جدی داشتند از این رو بسیج در بازار نیز ریشه دواند و گروه های جهادی از بازاریان و اصناف شکل گرفت تا جهادگران اصناف در هفته بسیج کاری کنند کارستان.

بازاریان، قافله دل های بی قرار که همه عمر دل در گرو خدمت به خلق داشتند، این بار بار و بنه بستند و هفته بسیج امسال به دو روستای کمتربرخوردار شهرستان بهار رفتند تا لبخند را بر لبان مردمان این دو روستا بنشانند، کار بسیج و بسیجی همین است گل کاشتن و لبخند هدیه دادن.

محمد ارغوان، رییس اتاق اصناف و مسئول گروه جهادی فاطمی اصناف و بازاریان همدان در این باره می گوید: با همکاری پایگاه بسیج اتاق اصناف و بازاریان، گروه جهادی فاطمی شکل گرفت و برای اولین بار در هفته بسیج امسال اردوی جهادی برگزار شد، اردویی که خیرین آن بازاریان بودند از رسته های مختلف و خدمات گوناگونی به مردم دو روستا ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه لبخند جهادگران بازاری همدان در نقاط محروم

هدیه لبخند جهادگران بازاری همدان در نقاط محروم