مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 02:452023-12-04بين الملل

حمله صهیونیست ها با بمب فسفری به جنوب لبنان+ فیلم


رسانه های محلی بامداد سه شنبه از انهدام دو خودروی ارتش صهیونیستی توسط حزب الله در شمال فلسطین اشغالی و حملات توپخانه ای اشغالگران به جنوب لبنان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های محلی بامداد سه شنبه از تبادل آتش بین رزمندگان حزب الله در جنوب لبنان و نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار شبکه المنار از جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم موقت صهیونیستی به اطراف مناطق رامیا و القوزح و همچنین حوحه جبل بلاط ، عیتا الشعب و طیرحرفا را هدف قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان آن در حمایت از نوار غزه، در ساعت 22:40 شامگاه دوشنبه دو خودروی نظامی صهیونیست ها را که قصد داشتند جنگل های مقابل پایگاه رامیا را آتش بزنند، هدف قرار داده است.

 در این بیانیه تاکید شده که دو خودروی صهیونیست ها با موشک های هدایت شونده به صورت مستقیم هدف قرار گرفته که علاوه بر آتش گرفتن خودروها، نظامیان داخل آن نیز کشته یا زخمی شدند.

دقایقی بعد شبکه المنار گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر تعداد زیادی منور و گلوله توپخانه به سمت تله الحمامص در جنوب منطقه الخیام شلیک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله صهیونیست ها با بمب فسفری به جنوب لبنان+ فیلم

حمله صهیونیست ها با بمب فسفری به جنوب لبنان+ فیلم