مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-18سياسي

واگذاری املاک شهرداری تهران به مجموعه ها 2 ساله شد


مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت واگذاری املاک شهرداری تهران در قالب بند 6 ماده 55 توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ابوذر مختاری در گفت وگو با ایسنا،  در مورد آخرین وضعیت بازپس گیری املاک شهرداری تهران با بیان اینکه چندی پیش شیوه نامه اجرایی برای املاک موسوم به بند 6 ماده 55 صادر شد، گفت: در این شیوه نامه عملکرد مجموعه هایی که در قالب بند 6 ماده 55، ملک دریافت می کنند، کنترل می شود؛ چرا که شهرداری تهران به عنوان متولی اجرای بند 6 از بیت المال، مجموعه ای را برای کار خیر و یا اقدامات فرهنگی در اختیار غیر قرار می دهد و باید کنترل عملکرد مجموعه ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در این شیوه نامه، یک فرایند مشخص برای واگذاری حق بهره برداری عنوان شده و این درحالی بود که در گذشته چنین فرایندی وجود نداشت، ادامه داد: همین امر مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

به عنوان مثال ملکی به یک خیریه ای داده می شد، ولی بعد از مدتی ملک مورد نظر، تغییر کاربری پیدا می کرد و کار تجاری در آن انجام می شد و یا مواردی دیگر از این نوع وجود دارد.

املاک شهرداری تهران در گذشته بدون قید زمان  واگذار می شدواگذاری املاک شهرداری به مجموعه ها 2 ساله شد مختاری با اشاره به اینکه متأسفانه در گذشته برخی از املاک شهرداری تهران بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری املاک شهرداری تهران به مجموعه ها 2 ساله شد

واگذاری املاک شهرداری تهران به مجموعه ها 2 ساله شد