مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-07سياسي

توقیف دو شناور خارجی با میلیون ها لیتر سوخت قاچاق


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف 2 کشتی خارجی حامل 4 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی قهرمانی گفت: با اشراف و رصد اطلاعاتی و پس از اخذ دستور قضایی، دریادلان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سحرگاه چهارشنبه ضمن شناسایی 2 فروند کشتی خارجی حامل میلیون ها لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره ابوموسی، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی افزود: میزان سوخت قاچاق کشف شده از این 2 فروند کشتی خارجی در مجموع حدود 4 میلیون و 500 هزار لیتر و ارزش آن بالغ بر 150 میلیارد تومان است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: 34 تبعه خارجی نیز در این 2 کشتی متخلف دستگیر شده اند و برای تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می برند.

وی تصریح کرد: در نتیجه این عملیات، ضربه سنگینی به بنیان های مالی قاچاقچیان و توان لجستیکی آنها در خلیج فارس وارد شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: مقدار سوخت کشف شده از این 2 کشتی خارجی با بار 2 هزار و 250 نیسان حامل سوخت قاچاق در خشکی برابری می کند و از این رو به خاطر انجام این عملیات بزرگ مهم از رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو شناور خارجی با میلیون ها لیتر سوخت قاچاق

توقیف دو شناور خارجی با میلیون ها لیتر سوخت قاچاق