مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-13سياسي

پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشاند


پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشانده لذا در حوزه مقابله با تجاوز هوایی و زمینی به پیشرفت های روز دنیا دست یافته ایم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشانده لذا در حوزه مقابله با تجاوز هوایی و زمینی به پیشرفت های روز دنیا دست یافته ایم.

جواد قناعت، روز چهارشنبه 22 آذر در آیین الحاق پهپادهای کرار مسلح به موشک هوا به هوا مجید به یگان های عملیاتی نیروی پدافند هوایی ارتش منطقه شرق کشور اظهار داشت: کار بسیار بزرگ و ارزشمندی در نیروهایی مسلح اتفاق افتاده است.

وی گفت: پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشانده لذا در حوزه مقابله با تجاوز هوایی و زمینی به پیشرفت های روز دنیا دست یافته ایم.

رییس شورای تامین استان خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته اگر پرنده ای غیر مجاز یا نامشخص وارد حریم هوایی می شد و به هشدارها توجه نمی کرد از زمین به هوا موشک می زدند، بعدها جنگنده ها از هوا به متجاوز در حریم هوایی حمله می کردند و الان وارد مرحله جدیدی شده و جزو پنج کشور پیشرفته در این حوزه هستیم زیرا پهپاد کرار در هوا با موشک، پرنده مشکوک را هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشاند

پهپادهای کرار ساخت ایران، توان داخلی را به رخ ابرقدرت های جهان کشاند