مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25اقتصادي

ساخت وساز در بافت های فرسوده همدان رونق ندارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از صدور 952 پروانه ساختمانی در محلات بازآفرینی استان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه امسال 952 پروانه در سامانه ستاد ملی ثبت شده است که رشدی در این زمینه نداشته ایم.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از صدور 952 پروانه ساختمانی در محلات بازآفرینی استان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه امسال 952 پروانه در سامانه ستاد ملی ثبت شده است که رشدی در این زمینه نداشته ایم.

مجید صالحی امیر شنبه 4 آذر در جلسه بازآفرینی شهری استان همدان پیرامون طرح بازسازی بافت فرسوده شهری و بندهای 19گانه تشویقی، با اشاره به ابلاغ بندهای 19گانه تشویقی در بافت های فرسوده، اظهار کرد: این بندها لازم الاجراست اما با گذشت دو ماه از ابلاغ این بندها استقبال گسترده ای نشده که لازم است شهرداری ها تبلیغات محیطی انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید بندهای 19گانه بومی سازی شود، تصریح کرد: همدان جزء معدود شهرهایی است که بومی سازی کرده و انتظار بود با ابلاغ این بندها شاهد رونق تولید و ساخت وساز در بافت های فرسوده باشیم که متأسفانه استقبال گسترده ای نشده است.

صالحی امیر با تأکید بر اینکه تعهد استان همدان تولید 14 هزار مسکن در محدوده بازآفرینی است، یادآور شد: رشدی در صدور پروانه و ثبت در سامانه شاهد نبودیم که این یکی از نقاط ضعف استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز در بافت های فرسوده همدان رونق ندارد

ساخت وساز در بافت های فرسوده همدان رونق ندارد