مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-18بين الملل

سایت عبری: دولت بایدن به دنبال استقرار نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در غزه است


دولت آمریکا مصمم است تا رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را به انجام اصلاحات گسترده در این تشکیلات و امکان استقرار نیروهای امنیتی فلسطین در غزه وادار کند.

- دولت آمریکا مصمم است تا رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را به انجام اصلاحات گسترده در این تشکیلات و امکان استقرار نیروهای امنیتی فلسطین در غزه وادار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری واللا به نقل از مسئولان آمریکایی اعلام کرد، مسئولان دولت جو بایدن تماس هایی را با تشکیلات خودگردان فلسطین برای بررسی امکان استقرار نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات در نوار غزه در روز بعد از جنگ در چارچوب اصلاحات گسترده در این تشکیلات برقرار کرده اند.

این اقدام نشان می دهد که دولت بایدن به ایجاد یک قدرت فلسطینی جدید و تقویت آن مصمم است تا بتواند نقشی در اداره نوار غزه در ماه های آتی داشته باشد.

جو بایدن و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا علنا این مسئله را اعلام کرده اند.

در این گزارش آمده است: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا طی نشستش با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله درباره امکان مشارکت این تشکیلات در اداره نوار غزه بعد از جنگ صحبت کرد.

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید درباره نشست سالیوان و عباس گفت: آنها درباره اداره غزه بعد از جنگ و راه های بازسازی تشکیلات خودگردان فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت عبری: دولت بایدن به دنبال استقرار نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در غزه است

سایت عبری: دولت بایدن به دنبال استقرار نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در غزه است