مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-11اقتصادي

معاون فناوری وزیر علوم: سامانه «جان» تا دو هفته دیگر راه اندازی می شود


سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارگفت: «جان» از سامانه های کلیدی وزارت علوم است که ظرف دو هفته آینده راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر 1300 محصول و هزار شرکت دانش بنیان در آن به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،  سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با اشاره به رشد اکوسیستم دانش بنیان کشور گفت : ظرف مدت 2 سال 50 درصد به تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها و 20 درصد از واحدهای فناور در پارک ها افرایش یافته است.

محمدعلی نژاد ادامه داد: ایجاد اشتغال برای بیش از 120 هزار نفر در  2 سال گذشته از دستاوردهای این معاونت است و افزایش 400 درصدی نشان می دهد که واحدهای فناور به بلوغ خود نزدیک شده اند.

  محمدعلی نژاد تاکید کرد: ایجاد تقویت در زیست بوم فناوری کشور از برنامه های وزارت علوم است، امروز با همتی که پارک های علم و فناور در حوزه های توسعه فناوری و علمی  گذاشته شده است؛  همچنین توسعه اقتصادی از دغدغه های جدی ما در وزارت عتف بوده و اقتصاد نوینی ایجاد شده که قصد داریم با راه اندازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فناوری وزیر علوم: سامانه «جان» تا دو هفته دیگر راه اندازی می شود

معاون فناوری وزیر علوم: سامانه «جان» تا دو هفته دیگر راه اندازی می شود