مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-08سياسي

تنش بی آبی روستای پلدختر را آزار می دهد


از مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان دعوت می شود با حضور در مناطق روستایی این شهرستان بازدید کند تا قبل از آغاز فصل گرما و بحران بی آبی در این منطقه مشکل اهالی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد امیرالمومنین (ع) پلدختر برگزار شد، با بیان این که محرومیت زدایی در شهرستان همت بلند و کارجهادی می طلبد، اظهار کرد: آب آشامیدنی روستای میدان بزرگ در شرایطی که فصل تنش آبی نیست اتفاق افتاده، در هفته 2 تا 3 روز پی درپی از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند.

وی افزود: لازم است صدای محرومیت اهالی روستاهای میدان بزرگ و چم مهر و مشکل بی آبی در این 2 روستا از این تربیون به گوش مسوولان استان برسد تا در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.

امام جمعه پل دختر گفت: از مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان دعوت می شود با حضور در این مناطق و بازدید میدانی از مشکلات آنها در میان اهالی پای صحبت آنها نشسته و حرف، مطالبه و دغدغه آنها را بشنود، تا قبل از آغاز فصل گرما و بحران بی آبی در این منطقه مشکل اهالی برطرف شود.

وی از اقدام بسیار نیک و خداپسندانه مدیرعامل و مجموعه بانک پاسارگاد نسبت به ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم پل دختر تقدیر کرد و افزود: بانک پاسارگاد در روستای میدان بزرگ به ساخت دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش بی آبی روستای پلدختر را آزار می دهد

تنش بی آبی روستای پلدختر را آزار می دهد