مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16اقتصادي

توسعه تجارت در محور کریدور شرق با همکاری مناطق آزاد دوغارون و چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مریم قویدل مدیرعامل منطقه یژه اقتصادی دوغارون در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به دلیل قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و همجواری با ولایت هرات که یکی از قطب های اصلی اقتصاد افغانستان می باشد، - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: همکاری های دوجانبه در سطوح مختلف بین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و منطقه آزاد چابهار افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مریم قویدل مدیرعامل منطقه یژه اقتصادی دوغارون در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به دلیل قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و همجواری با ولایت هرات که یکی از قطب های اصلی اقتصاد افغانستان می باشد، بر اهمیت این منطقه افزوده است.

وی عنوان کرد: افزایش تعاملات دوجانبه بین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و منطقه آزاد چابهار باعث توسعه تجارت در محور کریدور شرق کشور خواهد شد.

منافع ملی ما ایجاب می کند که افغانستان کشوری امن و دارای امنیت پایدار باشد و یکی از راهکار های ایجاد امنیت در افغانستان قرار گرفتن افغانستان در مسیر ترانزیت کالا و مسافر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجارت در محور کریدور شرق با همکاری مناطق آزاد دوغارون و چابهار

توسعه تجارت در محور کریدور شرق با همکاری مناطق آزاد دوغارون و چابهار