مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-23بين الملل

نخست وزیر اسپانیا: اسراییل نباید کودکان را به قتل برساند


نخست وزیر اسپانیا که همراه با همتای بلژیکی خود به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، مدعی شده «اسراییل حق دفاع از خود را دارد» اما نباید حملات آن به غزه باعث کشته شدن کودکان شود.

- نخست وزیر اسپانیا که همراه با همتای بلژیکی خود به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، مدعی شده اسراییل حق دفاع از خود را دارد اما نباید حملات آن به غزه باعث کشته شدن کودکان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا امروز (پنجشنبه) گفت حملات رژیم صهیونیستی به غزه نباید باعث کشته شدن افراد بی گناه از جمله هزاران کودک شود.

سانچز در دیدار اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی گفت: اسراییل حق دفاع از خود را دارد اما باید به قوانین بین المللی هم احترام بگذارد.

حملات تلافی جویانه نباید منجر به کشته شدن افراد بی گناه از جمله کودکان شود.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، به شهادت بیش از 14 هزار 500 فلسطینی منجر شده که 6000 نفر از آن ها کودک هستند.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی ال پاییس سانچز همچنین گفت تشکیلات خودگردان فلسطین باید کنترل نوار غزه را برعهده بگیرد و جامعه بین المللی نیز در سریع ترین زمان ممکن یک نشست بین المللی صلح را سازماندهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسپانیا: اسراییل نباید کودکان را به قتل برساند

نخست وزیر اسپانیا: اسراییل نباید کودکان را به قتل برساند