مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-07اجتماعي

جشن روز دانشجو در دانشگاە کردستان/دانشجویان چه مطالباتی از مسئولان دارند؟


جای سوزن انداختن نیست! دانشجویان شمال، جنوب، شرق و غرب کە در دانشگاە کردستان مشغول بە تحصیل هستند، آمدە بودند تا خواستەهای خود را بە گوش مسئولان و متولیان امر برسانند.

- ایسنا/کردستان جای سوزن انداختن نیست! دانشجویان شمال، جنوب، شرق و غرب کە در دانشگاە کردستان مشغول بە تحصیل هستند، آمدە بودند تا خواستەهای خود را بە گوش مسئولان و متولیان امر برسانند.

اینجا دانشگاە کردستان است؛ ورودی تالار مولوی مملو از جمعیت دانشجویانی است کە شادمانە آمدەاند تا در مراسمی کە بە آنها تعلق دارد، شرکت کنند، حضوری کم نظیر اما متفاوت تر از سال های قبل! بە سختی از میان خیل عظیم دانشجویان کە جایی برای نشستن در سالن ندارند و در همان ورودی تالار نظارەگر برنامە خود هستند، راهی بە درون تالار پیدا می کنم تا برنامە را از نزدیک پوشش دهم.

صفر تا صد کارهای مراسم را خود دانشجویان در دست گرفتە بودند، از انتخاب مجری، انتخاب گروە موسیقی تا انتخاب سخنرانان همگی حاصل کار جمعی گروە دانشجویان بود و این نشان از استعداد و توانایی بسیار آنها داشت.

امسال اما برخلاف مراسم دانشجویی سال های قبل، دانشجویان در سخنرانی گوی سبقت را از مدیران و مسئولان ربودە بودند و بیش از آن کە بە شور و نشاط در این روز بپردازند بە مطالبەگری پرداختند، مطالبات بە حقی کە از آگاهی و شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز دانشجو در دانشگاە کردستان/دانشجویان چه مطالباتی از مسئولان دارند؟

جشن روز دانشجو در دانشگاە کردستان/دانشجویان چه مطالباتی از مسئولان دارند؟