مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-02بين الملل

تصویر برداری سرباز صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی + فیلم


فعالان شبکه های اجتماعی ویدئویی را از خوی غیرانسانی نظامیان رژیم صهیونیستی و لحظه تصویربرداری یک سرباز زن صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی در شهر جنین دست به دست کرده اند.

- تصویر برداری سرباز صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی + فیلم فعالان شبکه های اجتماعی ویدئویی را از خوی غیرانسانی نظامیان رژیم صهیونیستی و لحظه تصویربرداری یک سرباز زن صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی در شهر جنین دست به دست کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک دوربین مداربسته در یکی از خیابان های شهر جنین در کرانه باختری یک سرباز زن صهیونیست را در حال تصویربرداری از باسل ابوالوفا ، نوجوان به شهادت رسیده فلسطینی پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به وی ثبت کرده است.

این ویدئو نشان می دهد که این نظامی از خودروی زرهی خود پیاده شده و از پیکر این نوجوان شهید تصویربرداری می کند و بلافاصله محل را ترک و پیکر وی را روی زمین رها می کند.

باسل سلیمان ابوالوفا نوجوان 15 ساله فلسطینی پنج شنبه بر اثر اصابت گلوله نظامیان اشغالگر در جریان یورش آنها به جنین به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی این نوجوان بی گناه فلسطینی را در حال خونریزی روی زمین رها کرد و مانع از رسیدن آمبولانس ها به منطقه شد تا اینکه از شدت خونریزی به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر برداری سرباز صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی + فیلم

تصویر برداری سرباز صهیونیست از پیکر بی جان نوجوان فلسطینی + فیلم