مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-07بين الملل

بی اعتنایی سناتورهای جمهوری خواه به درخواست بایدن


رییس جمهور آمریکا بار دیگر به جمهوری خواهان هشدار داد که عدم حمایت آنها از اوکراین منجر به پیروزی نهایی روسیه در جنگ شده و موقعیت متحدان ناتو را به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا از جمهوری خواهان مخالف بسته کمکی به اوکراین خواست تا کمک های نظامی جدیدی به این کشور تزریق کنند و به آنها هشدار داد که پیروزی روسیه بر اوکراین، مسکو را در موقعیت حمله به متحدان ناتو قرار می دهد و می تواند نیروهای آمریکایی را وارد جنگ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز پیش از اعلام مخالفت سناتورهای جمهوری خواه با تصویب لایحه بودجه درخواستی کاخ سفید جهت حمایت نظامی از اوکراین و رژیم صهیونیستی بایدن خطاب به مخالفانش جهت کسب رضایت آنها برای تصویب لایحه مذکور عنوان کرد: اگر پوتین اوکراین را تصاحب کند، به همین جا بسنده نخواهد کرد.

وی مدعی شد که پوتین به یک متحد ناتو حمله خواهد کرد و عنوان کرد این موضوع موجب ایجاد شرایطی می شود که آمریکا هرگز به دنبال آن نیست.

بایدن در این رابطه عنوان کرد: در چنین شرایطی نیروهای آمریکایی تحت تاثیر حمله پوتین به یک متحد ناتو وارد جنگ با نیروهای روسی شده و این همان چیزی است که ما به دنبالش نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی سناتورهای جمهوری خواه به درخواست بایدن

بی اعتنایی سناتورهای جمهوری خواه به درخواست بایدن