مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-29بين الملل

فرش قرمز امارات زیرپای رییس رژیم صهیونیستی پهن شد


امارات 8 هفته پس از شروع بمباران غزه توسط اسراییل، در پوشش برگزاری اجلاس آب و هوایی دبی «COP28» میزبان رییس رژیم صهیونیستی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی فارس، شش هزار کودک در نوار غزه زیر بمباران سنگین اسراییل جان خود را از دست داده اند و هزاران طفل در حملات سهمگین صهیونیست ها روزانه از ترس می میرند و زنده می شوند.

شدت جنایت در نوار غزه به حدی است که احساسات میلیون ها نفر در سرتاسر جهان جریحه دار شده و تا کنون مردم 93 کشور جهان پس از دیدن مظلومیت مردم غزه با برپایی تظاهراتی خواستار توقف کشتار مردم در فلسطین شده اند.

با وجود اعتراض مردم سراسر دنیا، مشاور رییس امارات در امور دیپلماتیک انور قرقاش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را درگیری بین اسراییل و حماس می خواند.

سایر کشورهای عربی نیز حمایت از مردم فلسطین را تنها به اظهارنظر محدود کرده اند.

در این شرایط، جروزالم پست دقایقی پیش از سفر رییس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ به امارات برای شرکت در اجلاس آب و هوایی دبی خبر داد.

در حالیکه هدف اجلاس COP28 بحث پیرامون تغییرات اقلیمی است اما جروزالم پست اعلام کرده، رییس رژیم صهیونیستی قصد دارد، از فرصت حضور در اجلاس آب و هوایی دبی استفاده کرده و ضمن دیدارهای دیپلماتیک سطح بالا، موضع تل آویو را تقویت و زمینه آزادی اسیران اسراییلی را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز امارات زیرپای رییس رژیم صهیونیستی پهن شد

فرش قرمز امارات زیرپای رییس رژیم صهیونیستی پهن شد