مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-12دانش

رشد 31 درصدی مقالات چارک اول دانشگاه شهید بهشتی


رییس دانشگاه شهید بهشتی درباره دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه گفت: رشد 135 درصدی در تعداد مقالات، حضور پژوهشگران دانشگاه در فهرست پژوهشگران یک درصد و دو درصد و رشد 31 درصدی مقالات چارک اول از جمله موفقیت های سال گذشته دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی درباره دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه گفت: رشد 135 درصدی در تعداد مقالات، حضور پژوهشگران دانشگاه در فهرست پژوهشگران یک درصد و دو درصد و رشد 31 درصدی مقالات چارک اول از جمله موفقیت های سال گذشته دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمودرضا آقامیری در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور امروز (سه شنبه 21 آذرماه) همزمان با سومین روز هفته پژوهش و فناوری با اشاره به عملکرد دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سال گذشته رشد خوبی را در مباحث پژوهشی داشتیم.

رشد 135 درصدی در تعداد مقالات، حضور پژوهشگران دانشگاه در فهرست پژوهشگران یک درصد و دو درصد و رشد 31 درصدی مقالات چارک اول از جمله موفقیت های دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی در کنار سایر دانشگاه توانسته رشد قابل قبولی داشته باشد، گفت: فعالیت های بین المللی و ارتباط با کشورهای همسایه و هم سو و در گام بعد ارتباط با کل کشورهای جهان به غیر از رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 31 درصدی مقالات چارک اول دانشگاه شهید بهشتی

رشد 31 درصدی مقالات چارک اول دانشگاه شهید بهشتی