مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-03اقتصادي

رفع تصرف بیش از 2 میلیون متر مربع از زمین های دولتی در فارس


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از رفع تصرف 2 میلیون و 200 هزار متر مربع از زمین های دولتی در این استان تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس از رفع تصرف 2 میلیون و 200 هزار متر مربع از زمین های دولتی در این استان تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

محمودرضا طالبان امروز، 12 آذرماه گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 1402، حدود 2 میلیون و 200 هزار متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش 37 هزار میلیارد ریال را به بیت المال بازگرداند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: طی مدت مذکور برای 326 هزار متر مربع احکام قطعی قضایی به نفع دولت صادر شده که ارزش ریالی آن 39 هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، طالبان ادامه داد: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 2 میلیون متر مربع از زمین های دولتی در فارس

رفع تصرف بیش از 2 میلیون متر مربع از زمین های دولتی در فارس