مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-28سياسي

تجلیل از یک خانواده دارای سه شهید در کهگیلویه و بویراحمد


طی مراسمی از یک خانواده دارای سه شهید و چهار رزمنده و جانباز دفاع مقدس اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی از یک خانواده دارای سه شهید و چهار رزمنده و جانباز دفاع مقدس اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

در این مراسم که مدیران کل تامین اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران و مدیر درمان تامین اجتماعی استان حضور داشتند از خانواده شهیدان پیرشه (عدالت دوست) که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب و وطن کرده و هم چنین رزمندگان و جانبازان بالای 50 درصد تجلیل به عمل آمد.

رسول چراغ سحر ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه به برکت خون شهدا و رشادت های کسانی است که در دوران جنگ، این کشور را به سوی اقتدار و امنیت هدایت کردند.

آنچه موجب شده شهدای والامقام و ایثارگران ما به عنوان الگو، نمونه و سرمشق در جامعه قلمداد شوند، فداکاری و جانفشانی شهیدان، ازخودگذشتگی جانبازان، رشادت و حماسه آفرینی رزمندگان و صبر و پایداری خانواده شهدا و جانبازان است.

وی افزود: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مصداق تعظیم شعائر اسلامی است، چرا که آنان برای حفظ نظام و انقلاب، از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از یک خانواده دارای سه شهید در کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از یک خانواده دارای سه شهید در کهگیلویه و بویراحمد