مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-10اقتصادي

الحاق محله ناظر آباد به محدوده شهر بجنورد ابلاغ شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: الحاق سکونتگاه غیر رسمی ناظرآباد به محدوده شهر بجنورد به صورت رسمی به شهردار مرکز استان ابلاغ شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: الحاق سکونتگاه غیر رسمی ناظرآباد به محدوده شهر بجنورد به صورت رسمی به شهردار مرکز استان ابلاغ شد.

  مهدی رشیدی گفت: الحاق سکونتگاه غیر رسمی ناظرآباد به محدوده شهر بجنورد به صورت رسمی به شهردار مرکز استان ابلاغ شد.

وی افزود: با ابلاغ محدوده ناظر آباد به شهر بجنورد، مشکل محدویت ساخت و ساز در ناظر آباد بجنورد رفع شد و شهرداری از چند روز آینده نسبت به ارائه خدمات شهرسازی به ساکنان این منطقه اقدام خواهد کرد.

رشیدی ممنوعیت ساخت و ساز در شش هکتار از اراضی ناظر آباد بجنورد را مشکل 10 ساله مردم این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: این منطقه به دلیل واقع شدن در حریم فرودگاه، از سال 89 امکان ساخت و ساز نداشتند و پس از تکمیل فرودگاه این بلاتکلیفی همچنان برای ساخت و ساز وجود داشت که در جلسات ملاقات مردمی معاونت عمرانی، مکرر مطرح می شد.

وی افزود: با جلسات و پیگیری های مستمر استاندار، معاونت عمرانی و مسئولان استانی و با مصوبه اخیر شورای عالی شهر سازی و معماری ایران و ابلاغ آن حدود 300 نفر از مالکان و مردم محله ناظرآباد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق محله ناظر آباد به محدوده شهر بجنورد ابلاغ شد

الحاق محله ناظر آباد به محدوده شهر بجنورد ابلاغ شد