مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-05اقتصادي

نظام ایده ها و نیازها در صنعت ایجاد شود


نماینده عالی دولت در فارس خواستار ایجاد نظام ایده ها و نیازها در صنعت شد و گفت: صاحبان سرمایه و نیازمندان به سرمایه که ایده های عملیاتی دارند از طریق این نظام به همدیگر معرفی شوند.

- ایسنا/فارس نماینده عالی دولت در فارس خواستار ایجاد نظام ایده ها و نیازها در صنعت شد و گفت: صاحبان سرمایه و نیازمندان به سرمایه که ایده های عملیاتی دارند از طریق این نظام به همدیگر معرفی شوند.

پانصد و پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و پنجاه و چهارمین کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان به ریاست محمد هادی ایمانیه امروز، 14 آذرماه با 5 دستور کار در زمینه تولید سبد میوه، ساخت مسکن، تولید فرمالین و انواع رزین، طرح بره پرواری، سنگبری و.

تشکیل شد.

استاندار فارس در این جلسه مدیران را از بد اخلاقی عدم رعایت حقوق سرمایه گذاران و بدقولی بر حذر داشت و گفت: به عنوان مدیریت ارشد استان حامی سرمایه گذاران هستم؛ رعایت حقوق سرمایه گذار با توجه بر اینکه مجوزهای لازم برای متقاضی از قبل صادر شده است وظیفه همه دستگاه های دولتی است.

وی با تاکید بر اینکه باید سرعت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی افزایش یابد، افزود: مابین این جلسات جلسه ای با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار و موارد با حضور ایشان بررسی و در صورت عدم حل مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام ایده ها و نیازها در صنعت ایجاد شود

نظام ایده ها و نیازها در صنعت ایجاد شود