مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-06سياسي

بررسی اقتصاد چرخشی در صنایع با تأکید بر احیای خاک در مرودشت


همایش بررسی اقتصاد چرخشی در صنایع با تأکید بر احیای خاک و حل معضلات محیط زیست در شهرستان مرودشت امروز، 15 آذرماه با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس، - ایسنا/فارس همایش بررسی اقتصاد چرخشی در صنایع با تأکید بر احیای خاک و حل معضلات محیط زیست در شهرستان مرودشت امروز، 15 آذرماه با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس، فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، نماینده مردم این شهرستان در مجلس، مسئولان محلی و کشوری و تشکل های مردم نهاد از سراسر استان فارس برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس امروز، 15 آذرماه در این همایش آموزش را رکن اصلی تبیین آموزه های محیط زیست دانست و گفت: حفظ محیط زیست یک تکلیف شرعی است، توسعه فرع بر محیط زیست است.

عطا پورشیرزاد اضافه کرد: اقتصاد چرخشی یک مفهوم اقتصادی است که به معنای تولید، مصرف و دورانداخت منابع و سرمایه ها در یک جامعه اشاره دارد.

در این نوع اقتصاد، منابع و سرمایه ها به صورت مداوم در حرکت هستند و به جای بازگشت به دورانداخت، برای تولید کالا و خدمات جدید استفاده می شوند.

وی با بیان اینکه یک مثال خوب برای اقتصاد چرخشی، صنعت بازیافت است، افزود: در این صنعت، مواد قابل بازیافت مانند کاغذ، شیشه، پلاستیک و فلزات جمع آوری شده و به کارخانجات بازیافت فرستاده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اقتصاد چرخشی در صنایع با تأکید بر احیای خاک در مرودشت

بررسی اقتصاد چرخشی در صنایع با تأکید بر احیای خاک در مرودشت