مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:412023-12-09سياسي

اولین نشست شورای مشورتی بانوان در سومین فصل مهرواره هوای نو برگزار شد


اولین نشست شورای مشورتی بانوان در سومین فصل مهرواره با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور، وحید ملتجی دبیر مهرواره، - اولین نشست شورای مشورتی بانوان در سومین فصل مهرواره با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور، وحید ملتجی دبیر مهرواره، خانم گنجی مشاور امور بانوان سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور و خانم شریفی مسئول امور بانوان سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هوای نو، در این نشست همچنین خانم عظیم زاده اردبیلی دانشیار و استاد دانشگاه امام صادق (ع)، خانم پناهیان مبلغ و مدرس حوزه و مسئول هیأت دخترانه ریحانه النبی، خانم فیروزفر کارشناس روابط عمومی شبکه دو سیما و خانم محمدی فعال رسانه ای به عنوان اعضای مهمان مشورتی در جلسه حضور یافتند.

در ابتدای این جلسه وحید ملتجی -دبیر مهرواره هوای نو- با اشاره به دستور جلسه فوق اظهار کرد: در این نشست دو موضوع دستور کار این جلسه است که ابتدا بررسی فصل دوم شامل نشست ها و اختتامیه و دوم طرح کلی فصل سوم و صحبت در مورد آن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلیدی ترین نکته درباره بانوان این است که مسیر حضور مؤثر زنان در هیأت به یکباره محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: دقت کنید از مسیری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست شورای مشورتی بانوان در سومین فصل مهرواره هوای نو برگزار شد

اولین نشست شورای مشورتی بانوان در سومین فصل مهرواره هوای نو برگزار شد