مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-14اقتصادي

انجام 34 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از انجام 34 پروژه محرومیت زدایی و 10 پروژه نذر خدمت در روستاهای محروم استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان علی سنجربگی ظهر امروز در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه اعضای جمعیت هلال احمر در سالن اجتماعات هلال احمر با اشاره به نامگذاری پنجم دسامبر مصادف با 14 آذرماه به روز جهانی داوطلب اظهار کرد: انجام 34 پروژه محرومیت زدایی، اهدای خون توسط 260 داوطلب و 10 پروژه نذر خدمت در روستاهای محروم از خدمات داوطلبانه در هفته داوطلب در استان است.

وی ارزش خدمات داوطلبانه در این هفته را بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نمونه ای از خدمات داوطلبانه را می توان به اهدای 10 دستگاه تانکر 10 و 5 هزار لیتری به روستاهای دارای تنش آبی توسط نیکوکاران و داوطلبان عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گریزی به پیشینه خدمات داوطلبانه از ایران باستان و تاکید نیکی و کار خیر در اسلام زد و در ادامه با اشاره به جذب 8 هزار نفر از داوطلبان و نجاتگران شاغل در پایگاه های جاده ای و هلال احمر گفت: این اقدام بزرگ در جمعیت هلال احمر تاکنون سابقه نداشته است.

وی گفت: کل نیروی جمعیت هلال احمر در کشور 12 هزار نفر است که معادل 70 درصد نیروی انسانی با جذب 8 هزار نفر نیروی جدید افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 34 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم همدان

انجام 34 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم همدان