مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-03اقتصادي

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی تولید دانش فنی شرکت ملی حفاری باشد


مدیر پژوهش، فناوری و ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های فنی و تخصصی در جهاد دانشگاهی، این مجموعه می تواند کمک کننده و بازوی خوبی برای تولید دانش فنی و ساخت تجهیزات و رفع نیاز شرکت ملی حفاری باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پژوهش، فناوری و ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های فنی و تخصصی در جهاد دانشگاهی، این مجموعه می تواند کمک کننده و بازوی خوبی برای تولید دانش فنی و ساخت تجهیزات و رفع نیاز شرکت ملی حفاری باشد.

محمدعلی بیگ زاده در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (12 آذرماه) در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران، ارتباطات گسترده ای با مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان و جهاد دانشگاهی کشوری دارد.

یکی از بزرگترین پروژه های شرکت ملی حفاری ایران، ساخت دستگاه حفاری با جهاد دانشگاهی مرکز انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: همچنین ساخت کالای استراتژیک انواع فیلترها با همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان انجام شد.

در پروسه سخت و طاقت فرسا توانستیم به این دانش فنی که برای رفع مشکل دستگاه ژنراتور برق دستگاه حفاری مورد نیاز بود، برسیم و اکنون در خط تولید قرار گرفته و مورد استفاده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی تولید دانش فنی شرکت ملی حفاری باشد

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی تولید دانش فنی شرکت ملی حفاری باشد