مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-13دانش

پتانسیل پارک کردستان برای تبدیل شدن به قطب نوآوری و فناوری منطقه


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین وی با حضور در غرفه پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار، از دستاوردها، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین وی با حضور در غرفه پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار، از دستاوردها، محصولات و تولیدات واحدهای فناور این پارک بازدید کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین وی با حضور در غرفه پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار، از دستاوردها، محصولات و تولیدات واحدهای فناور این پارک بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در حاشیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: استان کردستان با توجه به پتانسیل علمی و حضور استادان نامدار، پتانسیل دارد به قطب نوآوری و فناوری منطقه تبدیل شود.

وی همچنین ضمن یادی از استادان نامدار دانشگاه کردستان اظهار کرد: بهره گیری از دانش و توان پژوهشی اساتید و همراهی آن با خلاقیت و پشتکار نوآوران و فناوران جوان می تواند ضامن موفقیت پارک ها شود.

در این بازدید، فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک به معرفی و ارائه سامانه جدید مدیریت امور پژوهشی ژیرو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل پارک کردستان برای تبدیل شدن به قطب نوآوری و فناوری منطقه

پتانسیل پارک کردستان برای تبدیل شدن به قطب نوآوری و فناوری منطقه