مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-11سياسي

بیش از 18 میلیون مترمربع از مساحت موقوفات گلستان دارای سند مالکیت شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 18 میلیون مترمربع از مساحت موقوفات استان در قالب هزارو 880 هکتار شامل 132 موقوفه و 960 رقبه دارای سند مالکیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز حجت الاسلام حسین مهدیان، در نشست هم اندیشی علما و روحانیون دستگاه های اجرایی با موضوع بررسی مباحث فرهنگی، اجتماعی و مذهبی استان اظهارکرد: رویکرد اوقاف در دولت سیزدهم رویکرد سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای موقوفات است و تلاش داریم تا در حوزه های مختلف منطبق بر نیات واقفین بتوانیم از موقوفات برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: طی تفاهم نامه انجام شده توسط سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با استانداری، طرح های سرمایه گذاری در حوزه های پرورش دام، کشت محصولات باغی و کشاورزی و ایجاد نهالستان در دستور کار قرار گرفته و در راستای ایجاد نهالستان تولید چوب، پنج هکتار از اراضی موقوفه واقع در باغ یکپارچه میرسعدالله ایلخانی در شهرستان آزادشهر با غرس 20 هزار اصله نهال صنوبر هیبریدی برای زراعت چوب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان با اشاره بهرورش ماهیان گرمابی و سردآبی خاطرنشان کرد: همچنین مقدمات پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی به ظرفیت تولید 60 تن گوشت سفید ماهی در سال فراهم شده و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 18 میلیون مترمربع از مساحت موقوفات گلستان دارای سند مالکیت شدند

بیش از 18 میلیون مترمربع از مساحت موقوفات گلستان دارای سند مالکیت شدند