مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-12سياسي

اینجا حرم امام غریب است اما کسی در آن غریبه نیست حتی خارجی ها+عکس و فیلم


کرامت در حرم امام رضا(ع) حد و مرز ندارد و هر سال 5 میلیون زائر غیر ایرانی با حضور در حرم امام رئوف خدمات مختلفی دریافت می کنند.

خدماتی که شامل برپایی مراسمات مذهبی به زبان های مختلف و رواق اختصاصی، - زائران خارجی حرم خدمات ترویجی، فرهنگی به زائران غیر ایرانی حجت الاسلام سید محمد ذوالفقاری مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در گفت وگو با فارس به خدمات ترویجی، فرهنگی برای زائران خارجی اشاره کرد و گفت: در رواق های دارالرحمه و غدیر ویژه زائران عرب و اردو زبان و رواق ملل که ویژه توریست های غیر مسلمان است خدماتی همچون برگزاری مراسم وفات، شهادت و ولادت های ائمه اطهار(ع) و همچنین مناسبت های ملی و بین المللی، شب شعر، حرم شناسی، برنامه های حوزه کودک و.

ارائه می شود.

وی ادامه داد: همانند سنتی که ما ایرانی ها و بویژه خراسانی ها در هنگام عقد داریم و علاقه مند هستیم خطبه عقد در حرم مطهر رضوی قرائت شود، زائران غیر ایرانی نیز علاقه مند هستند عقدشان در حرم انجام شود، از همین رو پشتیبانی های لازم همراه با اهداء بسته های فرهنگی برای آنان انجام می شود.

تشرف سالانه 80 زائر به دین مبین اسلام بنا بر این گزارش غیر مسلمانان هم همواره علاقه مند به حضور در حرم هستند و بسیاری از این افراد در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف می شوند، حجت الاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا حرم امام غریب است اما کسی در آن غریبه نیست حتی خارجی ها+عکس و فیلم

اینجا حرم امام غریب است اما کسی در آن غریبه نیست حتی خارجی ها+عکس و فیلم