مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-17سياسي

تشییع باشکوه 2 شهید گمنام درپایتخت علویان


مردم پایتخت علویان عصریکشنبه وهمزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با پیکرپاک ومطهر 2 شهید خوشنام وگمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را باشکوه و حضور حماسی تشییع و تا آرامگاه ابدی آنها بدرقه کردند.

- ایسنا/مازندران مردم پایتخت علویان عصریکشنبه وهمزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با پیکرپاک ومطهر 2 شهید خوشنام وگمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را باشکوه و حضور حماسی تشییع و تا آرامگاه ابدی آنها بدرقه کردند.

آیین تشییع این 2 شهید والامقام دوران جنگ تحمیلی از مقابل سپاه ناحیه شهرستان آمل با حضور پرشور و با بصیرت مردم شهیدپرور شهرستان آمل تا حدفاصل میدان 17 شهریور این شهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان آمل و خانواده های شهدا و قشرهای مختلف مردمی حضور داشتند.

پیکر مطهر یکی از این شهدا که جوان 24 ساله و درعملیات والفجر 8 در منطقه بوارین به فیض شهادت نائل شده بود، پس از تشییع در حسینیه رضوان شهرآمل تدفین شد.

همچنین پیکرشهید گمنام دیگری که با حضور مردم قدرشناس آمل تشییع شده بود، برای تدفین در شهر امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل منتقل شد.

مردم بخش و شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل نیز عصر یکشنبه ازمقابل شهرداری این شهر تا حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) به خوبی از پیکر پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع باشکوه 2 شهید گمنام درپایتخت علویان

تشییع باشکوه 2 شهید گمنام درپایتخت علویان