مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-18اقتصادي

بیمه ، صنعتی که هنوز سنتی است


در بسیاری از کشورهای جهان مثل ایران اجباری در استفاده از بیمه ها نیست اما اعتمادی که نسبت به کیفیت خدمات و پاسخگویی ها وجود دارد، موجب عدم توسعه ی استفاده مردم از بیمه ها شده است.

- اندیشه پویا نوشت: به رغم اینکه استفاده از بیمه ها در ایران موضوعی شناخته شده است اما آمار و ارقام از بیگانگیِ شهروندان با خدمات بیمه ای حکایت می کند.

در مقایسه با تنوع و تکثر زیادی که در بیمه ها وجود دارد، اقبال مردم ما به استفاده از این بیمه ها به اندازه ی تنوع بیمه ها نیست.

دلیل این دوری و بیگانگی یا به عبارت بهتر توسعه نیافتگی در استفاده از بیمه ها را آرمین قریب، مدیر محصول شرکت ازکی در ادامه توضیح می دهد.

  *چه دلایلی باعث عدم اقبال عمومی به بیمه ها شده است؟ آیا پیوند مستقیمی میان وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه و بی میلی به بیمه های مختلف می توان متصور بود؟   واقعیت این است که صنعت بیمه در ایران، به رغم نقش آفرینی متفاوت و خلاقانه ی بازیگران جدید و نوآورش همچون ازکی هنوز هم صنعتی سنتی است.

اگر حتا معیار سنجش را روی شرکت هایی مثل ازکی قرار بدهیم که نسبت به سایر رقبای  بازار آنلاین بیمه، سهم بزرگ تری را به خود اختصاص داده اند، هنوز هم نمی توان مدعی شد که صنعت بیمه در ایران به مانند صنعت مشابه خودش یعنی بانکداری توانسته باشد مسیر گذر از سنت به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ، صنعتی که هنوز سنتی است

بیمه ، صنعتی که هنوز سنتی است