مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-10سياسي

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان میزبان 12‏‎ ‎شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت مدار، مؤمن و ‏انقلابی باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می کنند‎.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان میزبان 12‏‎ ‎شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت مدار، مؤمن و ‏انقلابی باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می کنند‎.

‎ غلامرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله های فاطمی دوشنبه 20 آذرماه ساعت 7و 30 دقیقه صبح در فرودگاه زاهدان برگزار و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منتقل شود.

وی افزود: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت همزمان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 26 آذرماه ساعت هشت صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل های مشخص شده خاکسپار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام شد

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام شد