مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:552023-11-29حوادث

دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری شکارچیان متخلف که با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیطبانان شهرستان اردستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 20و45 دقیقه چهارشنبه 24 آبان ماه در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره در منطقه حفاظت شده کهیاز پس از شنیده شدن صدای گلوله و بعد از آنکه محیطبانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، محل استقرار این افراد شناسایی شد ولی چون امکان دسترسی به آنها با خطر مواجه بود با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بستن مسیرها کردند.

شکارچیان زمانی که از کوه پایین آمدند وقتی متوجه حضور محیطبانان شدند به هشدار ایست مأموران توجه نکرده و از صحنه متواری شدند.

با وجود تذکر محیطبانان مبنی بر تسلیم شدن شکارچیان، این افراد ناگهان با خودرو و سرعت بسیار زیاد به سوی محیطبانان حرکت کردند که یکی از محیطبانان به نام احمدعلی عابدینی دچار سانحه شدید شد و 2 شکارچی متخلف فرار کردند.

علیرضا غلامی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در خصوص پیگیری وضعیت شکارچیان متخلف گفت: شکارچیان متخلف که اصالتاً از یکی از روستاهای بخش زواره هستند و با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیطبانان شهرستان اردستان شده بودند، پس از شناسایی دستگیر شده و برخورد قاطع با این متخلفان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان

دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان